מהפך במטבח? יש לכם החלטות קשות לקבל

משטחי עבודה: חומרי הגלם למשטח צריכים להיבחר בהתאם לתקציב שלכם, צבעי העיצוב שנבחרו למטבח, והצרכים הספציפיים שלכם: האם צפוי שיתלכלך או יישרט הרבה, וכמה תהיו מוכנים להשקיע בתחזוקתו השוטפת. קיימות כאן אפשרויות רבות: שיש למראה יוקרתי וקלאסי, נירוסטה למראה מתכתי מודרני וקוורץ למראה מלוטש.

ריצוף:

ריצוף המטבח משחק תפקיד מכריע במראה העיצובי. ניתן לבחור באותו ריצוף של הבית או ליצור הפרדה על ידי ריצוף ייחודי של המטבח. צבע כהה של ריצוף יגרום להבלטת כל לכלוך וידרוש ניקיון יומיומי. קיימים מרצפות ואריחים מסוגים שונים שניתן לשלב. כמו כן, ניתן אף לשים פרקט במטבח, אך חשוב שיהיה מעץ מלא על מנת להעניק לו עמידות לרטיבות.

ארונות המטבח:

הנם החלק הבולט ביותר במטבח וקובעים את אופיו העיצובי. בחירה בדלתות מעץ משמעותה השקעה כספית גדולה יותר, אך האיכות בהתאם. אפשרות נוספת היא דלתות זכוכית שמעניקות מראה עיצובי נקי ומודרני. ניתן גם להוסיף עיבוד שיעניק לדלתות עמידות בפני שריטות.

פרזול:

ידיות הדלתות ומגירות גם מוסיפות טאץ’ ייחודי למטבח שלכם. היום יש מגוון אפשרויות ייחודיות המאפשרות פתיחה וסגירה נוחה. כדאי מאד להשקיע במוצרים איכותיים שכן הם נמצאים בשימוש יומיומי ועשויים להישחק.

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: