טרנדים חמים בתחום המטבחים

בין אם אתם בונים מטבח חדש או סתם מחפשים טאצ’ רענן למטבח קיים, כדאי להתעדכן בטרנדים החמים בעיצוב מטבחים של השנה. בשנים הקודמות שלט במטבח מינימליזם הן בצבע הלבן השולט והן בעיצוב. השנה נותנים מקום לקישוטיות, צבעוניות והעמסה בפרטים מעניינים. הנה מספר טעימות מהטרנדים החמים.

מדפים פתוחים.

אופנת המינימליזם מפנה מקום לעיצוב המשתמש במדפים פתוחים העשויים מעץ, מתכת או זכוכית. הם בולטים באלמנטים של קישוט ונותנים מעניקים “קונטרה” לארונות מטבח גבוהים השולטים היום.

ארונות מטבח צבועים.

המטבחים הלבנים כבר החלו לשעמם, והיום יש טכנולוגיות חדישות בעזרתן אפשר לקבל גימור יוקרתי לארונות עץ צבועים. אפשר להתפרע כמה שרוצים בצבעים, והתוצאה – כיד הדמיון.

שימוש בעץ מלא.

היתרונות בשימוש בעץ מלא במטבח ידועים: ארונות העשויים מעץ טבעי בלי שעבר תהליכי הנדוס ועיבוד שונים יהיו עמידים לאורך זמן. השנה העץ המלא לא רק פונקציונלי אלא חוזר לאופנה בכל הכוח, עם עיצובי וינטאג’ מרעננים.

ערבוב אלמנטים.

המינימליזם עבר מן העולם כבר אמרנו? על מנת להוסיף חיות וקישוטיות, ניתן לבחור אלמנטים עיצוביים מפתיעים השונים משאר המטבח, למשל יחידה עליונה או תחתונה או חק ממנה השונים משאר המטבח בצבע, חומר או טקסטורה.

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: