5 שאלות שיש לשאול בבחירת חיפוי נכון למטבח שלכם

דקטון, נירוסטה, אבן קיסר או בכלל גרניט? בחירת חיפוי למטבח יכולה להיות מלחיצה ומבלבלת. על מנת לעזור לכם להתכנס במהרה להחלטות שיובילו אתכם למטבח החלומות שלכם, להלן חמש שאלות שיש לשאול את עצמכם כאשר אתם בוחרים חיפוי.

כיצד אתם הולכים להשתמש בחיפויים?

מה צרכי המשפחה שלכם? האם אתם מבשלים הרבה? זכרו כי חיתוך בסכין עלול להשאיר שריטות על החיפוי, והנחת סיר חם יכולה לגרום נזק לחיפוי. למשל, לעומת שיש גרניט, חיפוי אבן קיסר אינו עמיד בפני סיר חם. האם יש לכם ילדים קטנים שמשאירים אחריהם הרבה לכלוך במטבח? קלות הנקיון ועמידות החיפוי לכתמים אמורה להטריד אתכם במקרה הזה יותר מכל. למשל, תביעות אצבעות נראות מייד על משטחי נירוסה ויש לנקותם לעיתים תכופות.

כמה אתם מוכנים להשקיע בתחזוקת החיפוי?

ישנם סוגי חיפויים הדורשים יותר תחזוקה מאחרים ועליכם להיות ריאליים בעניין. למשל, שיש גרניט זקוק לליטוש מדי כמה שנים על מנת לקבל שוב את מראה החדש והרענן שלו. גם חיפוי קוריאן צריך לחדש על ידי שיוף.

כיצד מתוכנן המטבח שלכם?

האם יש לכם אי במטבח? האם המשטחים במטבח גדולים? יש לזכור שככל שמשטחים גדולים יותר, בחירת חיפוי יקר תוביל להוצאות גבוהות. אפשר לחשוב גם על פתרון של מיקס של סוגי חיפויים שונים, למשל שיש גרניט באי ונירוסטה בשאר החלקים.

מה התקציב שלכם?

במגוון החיפויים הקיימים היום ניתן למצוא חיפוי לכל כיס. משטחי נירוסטה איכותיים יכולים לעלות יותר מ-3000 שח למטר, קוריאן בד”כ בסביבות 2500 שח למטר, ואילו אבן קיסר אפשר למצוא אף ב-800 שח למטר.

מה מדבר אליכם מבחינה עיצובית?

אסטתיקה של המטבח היא לא דבר שיש לזלזל בו שכן תבלו במטבח הרבה שעות וכדאי שהבחירה העיצובית תדבר אליכם. חיפויי קוריאן למשל מראה נקי ואלגנטי, ואילו משטחי נירוסטה – מראה מתכתי מודרני. שיש גרניט מגיע בהמון טקסטורות וצבעים ואפשר להתאימו לשאר הצבעים בסלון ובבית.

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: